Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty krok po kroku

 

Jeśli jesteś konsumentem, zgodnie z obowiązującym prawem przysługuje Ci możliwość odstąpienia od zawartej umowy kupna-sprzedaży. Jeśli zakupione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz je zwrócić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Termin 14 dni na odstąpienie od umowy liczony jest od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią, inną niż przewoźnik. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

1 KROK Wyślij oświadczenie
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail, przesłaną na adres: biuro@botaniq.pl prześlij oświadczenie, zawierające informacje wskazane w formularzu odstąpienia od umowy sprzedaży. Wzór oświadczenia znajdziesz w zakładce „Regulamin” na botaniq.pl
Oświadczenie możesz również wysłać wraz ze zwracanym produktem.

2 KROK Spakuj
Włóż oryginalnie zamknięte produkty do paczki i dołącz dowód zakupu - paragon lub fakturę. Jeśli oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie wysłałaś mailem - dołącz je również do paczki. Produkty muszą dotrzeć do nas w nienaruszonym stanie, dlatego spakuj je bezpiecznie.

3 KROK Dołącz dane
Zwracając produkty, dołącz informację z numerem zamówienia, danymi osobowymi oraz danymi do wykonania przelewu zwrotnego.

4 KROK Odeślij
Paczkę odeślij na adres:
BOTANIQ Aleksandra Graca, Jarosław Kaptur Spółka Cywilna
ul. Płochy 5/76
40-755 Katowice

Towar wysyłasz na swój koszt.

5 KROK Zwrot pieniędzy
W ciągu 7 dni od otrzymania przez nas Twojej paczki, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe.

* Pamiętaj, że prawo zwrotu (odstąpienia od umowy zawartej na odległość) nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Produktów tych po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych.

 

Reklamacje krok po kroku

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@botaniq.pl lub drogą pocztową. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1 KROK Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2 KROK Spakuj
Włóż reklamowany produkt do paczki i dołącz wszystkie jego akcesoria oraz dowód zakupu - paragon lub fakturę.
Pamiętaj również o dołączeniu formularza zwrotu/reklamacji.

3 KROK Odeślij
Paczkę z reklamowanym produktem wyślij na adres:
BOTANIQ Aleksandra Graca, Jarosław Kaptur Spółka Cywilna
ul. Płochy 5/76
40-755 Katowice

4 KROK Wymiana lub zwrot pieniędzy

W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy - w przypadku istotnej wady. W ciągu 14 dni od dnia reklamacji, ustosunkujemy się do niej i wymienimy na wolny od wad lub dokonamy zwrotu należności na konto bankowe.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami - wówczas sami odbierzemy od Ciebie reklamowany produkt.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


Jeśli chcesz zapytać o produkty, zamówienie, zwrot czy reklamację - skontaktuj się z nami

  • poprzez formularz kontaktowy
  • mailowo: biuro@botaniq.pl
  • telefonicznie: 665440054
    (od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00)

Udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji i odpowiemy na Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe. 


Podziel się z nami swoimi uwagami, spostrzeżeniami, potrzebami. Cały czas staramy się poszerzać nasz asortyment, usprawniać działania i polepszać jakość usług, abyś była zadowolona i korzystała z produktów dopasowanych na miarę swoich potrzeb :)

Sprawdź, co dzieje się na naszym profilu na FB Botaniq naturalna drogeria i bądź na bieżąco!

A w wolnej chwili zajrzyj na zaplecze Botaniqa na Instagramie @botaniq.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl